معرفی دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL6501
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL6501یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده به بازار می باشد. این محصول در ابعاد 63.5x833.4x1452.3 میلی متر طراخی شده است. این مخصول هم چنین دارای قابلیت هایی نظیر زاویه دید 178 درجه و کارکرد برابر با 5000 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL6501 یکی از تجهیزات تبلیغاتی مدرن موجود در بازار است که می توان از آن در مغازه ها، فروشگاه ها، پاساژها، رستوران ها، هتل ها، نمایشگاه ها و محیط های تجاری برای معرفی محصولات و خدمات استفاده کرد. این دیجیتال ساینیج که در واقع می توان آن را جایگزینی برای بردها و تابلوهای تبلیغاتی دانست، در ابعاد 65 اینچی عرضه شده و از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی بهره می برد. مجهز بودن به سیستم عامل اندروید، امکان نصب افقی و عمودی و سازگاری با نرم افزار قدرتمند X-Sign برخی از ویژگی های دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو SL6501 هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

با توجه به اینکه دیجیتال ساینیج بنکیو SL6501 سایز 65 اینچ در حالت پیشفرض به سیستم عامل اندروید مجهز است، برای استفاده از آن هیچ نیازی به اتصال به کامپیوتر نخواهید داشت! همچنین این ساینیج هوشمند دارای دو اسپیکر داخلی 10 واتی است و صدای مطلوبی را به شما ارائه می دهد. همچنین برای نمایش محتوای تبلیغاتی مورد نظرتان، می توانید فایل ها را بر روی فلش مموری ذخیره کنید و فلش خود را به یکی از دو پورت USB موجود بر روی نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو SL6501 اتصال دهید. این دستگاه ساینیج توانایی نمایش مستقیم از روی فلش مموری را دارد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که ساینیج هوشمند بنکیو SL6501 یک دستگاه کامل است که مستقل از اتصال به سایر دستگاه ها و بدون نیاز به کابل کشی می توان از آن استفاده کرد! این ویژگی نقش مهمی در نصب آسان آن در محیط های مختلف دارد. البته این دیجیتال ساینیج به پورت های ارتباطی DVI، HDMI و DisplayPort هم مجهز است که در صورت نیاز می توانید آن را به سایر دستگاه ها از طریق کابل رابط هم متصل کنید.

مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BenQ SL6501 دارای مدت زمان کارکرد 50000 ساعت است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این ساینیج توانایی نمایش بی وقفه تصاویر در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته را دارد. بنابراین شما می توانید حتی در شب ها و در مواقع تعطیل بودن مغازه و فروشگاه خود نیز آن را برای نمایش تصاویر تبلیغاتی روشن بگذارید. با توجه به این میزان کاکرد می توان قیمت دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو SL6501 را ایده آل دانست.

 

از لحاظ کیفیت تصاویر نیز دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL6501 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این دستگاه ساینیج هوشمند با رزولوشن 1920*1080 پیکسل عرضه شده و تصاویری با وضوح فول اچ دی را به شما ارائه می دهد. همچنین تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو SL6501 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد که باعث جلب نگاه مشتریان به محتوای تبلیغاتی مورد نظر شما می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دیجیتال ساینیج  BenQ SL650 دارای شدت روشنایی 450 نیتس و کنتراست 1300:1 است و تصاویری شفاف و درخشان را به ارمغان می آورد. ضمن اینکه زاویه دید عمودی و افقی این ساینیج برابر با 178 درجه است و محتوای در حال نمایش بر روی آن برای تمام مشتریان، فارغ از زاویه قرارگیری نسبت به ساینیج، قابل مشاهده خواهد بود.

 





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی